EDUCACIÓ EN VALORS

Persones acompanyades durant el 2017

Promovem el compromís solidari del jovent per propiciar el seu activisme social.

Les i els joves són la raó de ser de Fundació Adsis. Per aquest motiu, a més d'atenció social i laboral, posem a la seva disposició espais i activitats per promoure el seu compromís social amb l'objectiu que arribin a ser vertaders agents de transformació cap a una societat més justa i solidària.

En 2017, el programa es va desenvolupar en 69 Centres d'Educació Secundària Obligatòria de ciutats com Araba, Asturias, Barcelona, Bilbao, Gipuzkoa, Las Palmas, Madrid, Salamanca, Valencia i Valladolid.

TESTIMONIS

Projecte destacat

Sensibilització per a la Convivència Intercultural

Un projecte dirigit especialment a població extracomunitària i comunitària que afavoreix la convivencia des d'experiències compartides d'anàlisi, i a favor d'unes altres persones. Es duu a terme en centres de Formació Professional, Centres de Dia i centres de secundària de les ciutats de Araba, Barcelona, Bizkaia, Gipuzkoa, Madrid, València i Valladolid.

Treballem en xarxa

CAMPANYES

Aquest programa no té campanyes actives en aquest moment

VEURE ALTRES CAMPANYES