Hi ha una desigualtat invisible que condiciona el futur educatiu, professional i personal dels i les joves que estan vivint situacions persones i familiars complicades. A Fundació Adsis treballem al costat d'aquestes persones per minimitzar aquestes desigualtats.

AQUEST NOU ANY

#CÚMPLETE

Regala el nostra pack solidari de Fundació Adsis i compleix el teu propòsit de 2019

Ara més que mai, et necessitem

Al pack solidari, que rebràs amb un donatiu de 20€, hi trobaràs el nostre calendari 2019, il·lustrat per les alumnes d'Ignasi Blanch, amb propòsits per a l’any nou; una bossa de tela 100% cotó natural amb el logotip de Fundació Adsis; targetes nadalenques il·lustrades, i una barra de llavis hidratant d’EquiMercado.

Tria la quantitat a donar o posa la que tu vulguis.
Si vols destinar la teva aportació a un centre o programa que coneguis indica-ho aquí.