Instituto Municipal FPB Basauri - Basauriko Oinarizko Lanbide Heziketa Udal Institutua

Maribé Garay Taybo

Kareaga Behekoa s/n
48970 Basauri (Vizcaya)

cipbasauri@fundacionadsis.org

www.fundacionadsisbizkaia.org/

(CIPEB) Lanbide Heziketako udal zentroa. Adsis Fundazioak kudeatzen du eta Etxebarri eta Basauriko Udalek hartzen dute parte bertan. / Centro de Formación Profesional Municipal, gestionado por Fundación Adsis y en el que participan los Ayuntamientos de Etxebarri y de Basauri (CIPEB)

Oinarrizko Lanbide Heziketako zikloak / Ciclos de Formación Profesional Básica:

• Oinarrizko lanbide-titulua Etxebizitzen Mantentze-lanetan / Profesional Básico en Mantenimiento de Viviendas.
  •  Oinarrizko lanbide-titulua Informatikan eta Komunikazioetan / Profesional Básico en Informática y Comunicaciones
  • Oinarrizko lanbide-titulua Ile-apainketan eta Estetikan  / Profesional Básico en Pelquería y Estética
  • Oinarrizko lanbide-titulua Metalezko Elementuen Fabrikazioan / Profesional Básico en Fabricación de Elementos Metálicos
  • Oinarrizko lanbide-titulua Sukaldaritzan eta Jatetxe-arloan  / Profesional Básico en Cocina y Restauración
  • Oinarrizko lanbide-titulua Arte Grafikoetan / Profesional Básico en Artes Gráficas

Oinarrizko Lanbide Heziketako zikloetan sartzeko, baldintza hauek bete behar dira aldi berean / El acceso a los ciclos de Formación Profesional Básica requerirá el cumplimiento simultáneo de las siguientes condiciones:

a) Hamabost urte beteak izatea, edo dagokion urte naturalaren barruan betetzea, eta hamazazpi urte baino gehiago ez izatea zikloan sartzean edo dagokion urte naturalean Tener cumplidos quince años, o cumplirlos durante el año natural en curso, y no superar los diecisiete años de edad en el momento del acceso o durante el año natural en curso

b) Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako lehenengo zikloa edo, salbuespen gisa, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako bigarren maila eginda izatea. / Haber cursado el primer ciclo de Educación Secundaria Obligatoria o, excepcionalmente, haber cursado el segundo curso de la Educación Secundaria Obligatoria.

c) Irakasle-taldeak gurasoei edo legezko ordezkariei Oinarrizko Lanbide Heziketako ziklo bat hastea proposatu izana. / Haber sido propuesto el alumno/a por el equipo docente para la incorporación del alumno o alumna a un ciclo de Formación Profesional Básica y aceptación por parte de padres o madres o tutores.