Vés al contingut

Voluntariat

La labor que realitzem no seria possible sense els voluntaris i voluntàries que dediquen part del seu temps lliure a col·laborar en els programes i projectes que duem a terme

La història de Fundació Adsis està estretament vinculada al voluntariat i a la seva acció social, des dels seus orígens. Les persones voluntàries són protagonistes del seu propi itinerari solidari, contribuint alhora a la millora del seu entorn i de les persones usuàries amb consciència i responsabilitat, des d'una perspectiva de creixement mutu i transformadora.

Com pots col·laborar?

• Donant suport escolar a nens, nenes i adolescents amb problemàtiques d'aprenentatge.
  • Oferint acompañament i mentoria a adolescents i joves amb necessitats de suport per a la vida independent.
  • Donant suport als processos de formació i inserció social i laboral, tant de joves com de persones adultes.
  • Col·laborant en l'organització d'activitats de lleure.
  • Acompanyant a la inclusió social de persones privades i ex-privades de llibertat.
  • Oferint acompanyament a persones amb addiccions.
  • Donant suport a la labor dels serveis generals de la fundació.
  • Desenvolupant accions de sensibilització social.

«Llegué al programa hace dos años con muchas ganas, pero también con muchas inseguridades, puesto que era mi primer voluntariado. Rápidamente me arroparon, sintiéndome escuchado, comprendido y valorado. Esta experiencia de más de un año con mi enlace, solo puedo describirla con la palabra felicidad. Feliz de recibir tanto de mi enlace, feliz de superar situaciones nuevas para mí, feliz de compartir experiencias al reunirme con otros/as voluntarios/as y con el equipo de Fundación Adsis, feliz de conocer facetas de mí que ni me imaginaba…»

Juan. Voluntario del programa Enlace-Te acompaño de Fundación Adsis en Valladolid

Ofertes de
voluntariat

Consulta totes les ofertes obertes i descobreix oportunitats a la teva ciutat.
També pots omplir el formulari de sota i ens posarem en contacte amb tu.

Veure ofertes

Apunta't i fes voluntariat

Si vols formar part de la xarxa de voluntariat de Fundació Adsis, omple aquest formulari i t'informarem de manera puntual sobre les activitats i projectes en els quals pots col·laborar.

Acepto la Política de Privacitat, aplicant-me el tractament específic "Voluntario".