Formas de colaborar

Et necessitem

Cada any més de 60.000 persones en situació de vulnerabilitat compten amb el suport de l'equip de Fundació Adsis per a desenvolupar els seus projectes de vida.

Aquest acompanyament és possible gràcies a les persones que creuen que totes i tots mereixem les mateixes oportunitats i que col·laboren amb Fundació Adsis per a fer-ho possible. Si vols ser una d'aquestes persones, tens moltes maneres de col·laborar.

Col·labora ara amb Fundació Adsis

Com a sòcia o soci

El teu compromís ens permet desenvolupar accions a llarg termini.

Col·labora

Fent un donatiu

El teu donatiu es transforma en acompanyament a persones en situació de vulnerabilitat.

Dona

Cada acció compta

Hi ha moltes maneres de sumar-te a la missió de Fundació Adsis: construir una societat més justa, solidària i iclusiva. El més important és fer el primer pas.

Fes voluntariat

Tindràs l'oportunitat de conèixer noves realitats, compartir i créixer personalment. Desenvoluparàs noves habilitats i podràs treballar en equip.

Implica la teva empresa

Treballem de la mà amb empreses compromeses, que ofereixen finançament i expertise per al desenvolupament de projectes socials d'alt impacte.

Fes un Testament Solidari

Incloent-nos al teu testament faràs que els i les joves més vulnerables puguin construir el seu futur sense que les dificultats socioeconòmiques els ho impedeixin.

Regala Solidaritat

Regala les nostres Postals Solidàries a les teves amistats i familiars. Un gest que es transformarà en acompanyament per a aquelles persones que més ho necessiten.

Comprant els nostres productes de Comerç Just també col·labores

EquiMercado és la nostra distribuidora de productes d'alimentació ecològica i cosmètica natural certificada, elaborats seguint els principis de Comerç Just.

Saber-ne més
Visita la botiga

El teu donatiu costa menys del que penses

La teva col·laboració puntual o com a persona sòcia té beneficis fiscals:

80 %

Dels primers 150€ que dones, te'n dedueixes 120€

35 %

A partir dels 150€

40 %

Quan hagis donat a la mateixa entitat el mateix import o un de superior en els tres últims exercicis

Deducció en quota integra. Límit 10% de la base liquidable. Consulta les deduccions específiques en la teva comunitat autònoma.
Aprèn més sobre les deduccions fiscals aquí.

L'impacte de la teva donació

Totes les aportacions que rebem tenen un impacte directe sobre els programes d'acció social que impulsem. Per exemple, donant suport a la inserció laboral de més de 4.000 joves o acompanyant-ne a més de 15.000 en la prevenció de les tecnoaddiccions.

Destinat a programes

Destinat a administració, comunicació i captació

Som transparents

Perquè tu també ho tinguis clar

Fundación Lealtad

Fundació Adsis ha estat analitzada per la Fundación Lealtad i compleix amb els seus Principis de Transparència i Bones Pràctiques.

CONGDE

Auditats per la Coordinadora d'ONG per al Desenvolupament (CONGDE).