Vés al contingut

Persones voluntàries

Són una font d'inspiració, energia, entrega i superació per a totes les persones que formem part de l'entitat.

Les persones voluntàries ocupen un lloc molt important dins de la nostra organització ja que l'origen de Fundació Adsis està estretament lligat al voluntariat: neix de la mà d'un grup de joves voluntaris i voluntàries que decideixen donar suport a un poblat xabolista de Pamplona. Va ocórrer fa més de 50 anys.

Voluntariat 2021

persones

El nostre voluntariat el 2021

Tu també pots formar part d´aquest gràfic, contacta ara amb nosaltres.

Fes voluntariat

"La meva experiència com a voluntària durant aquests gairebé tres anys s'identifica amb una cerca contínua, conscient i constant. Una cerca interna, per a trobar-me amb mi mateixa, superant la meva zona de confort, vencent els meus estereotips, superant el dubte del compromís... No podria obviar el fet que la meva experiència com a voluntària, troba el seu ple sentit en la pertinença a un grup, Fundació Adsis, en el qual em sento trobada i reconfortada, i en el qual trobo el que, com a voluntària, busco: una cerca guiada, però en llibertat, conjunta, solidària, compromesa, altruista, respectuosa, generosa, entregada, per i per a les persones, i on “l'altre” és “jo”

Ana María - Voluntaria de Fundación Adsis en Asturias