Volunteers

They are a source of inspiration, energy, dedication and desire to do better for all the people who are part of the foundation.

Volunteers have a very important place in our organization as the origins of our foundation are closely linked to volunteering: Fundación Adsis was over 50 years ago thanks to a group of young volunteers who decide to support a shantytown in Pamplona.

Number of volunteers during 2021

men and women

Our team of volunteers in 2021

You too can be part of this graph, contact us now.

Be a volunteer

"Mi experiencia como voluntaria durante estos casi tres años se identifica, con una búsqueda continua, consciente y constante. No podría obviar el hecho de que mi experiencia como voluntaria, encuentra su pleno sentido en la pertenencia a un grupo, Fundación Adsis, en el que me siento hallada y reconfortada, y en el que encuentro lo que, como voluntaria, busco: una búsqueda guiada, pero en libertad, conjunta, solidaria, comprometida, altruista, respetuosa, generosa, entregada, por y para las personas, y en donde el "otro" es "yo""

Ana María - Voluntaria de Fundación Adsis en Asturias