Gure boluntariotza

Inspirazio-, energia-, entrega- eta gainditze-iturri dira entitatea osatzen dugun pertsona guztientzat.

Boluntarioek oso leku garrantzitsua betetzen dute gure erakundean, Adsis Fundazioaren jatorria boluntariotzari estuki lotuta baitago: Iruñeko herri txabolista bati laguntza ematea erabakitzen duten boluntario gazteen talde baten eskutik sortzen da. Duela 50 urte baino gehiago gertatu zen.

Boluntariotza 2021

personak

Gure boluntariotza 2021ean

Zu ere grafiko honen parte izan zaitezke, jarri gurekin harremanetan orain.

boluntario

"Mi experiencia como voluntaria durante estos casi tres años se identifica, con una búsqueda continua, consciente y constante. No podría obviar el hecho de que mi experiencia como voluntaria, encuentra su pleno sentido en la pertenencia a un grupo, Fundación Adsis, en el que me siento hallada y reconfortada, y en el que encuentro lo que, como voluntaria, busco: una búsqueda guiada, pero en libertad, conjunta, solidaria, comprometida, altruista, respetuosa, generosa, entregada, por y para las personas, y en donde el "otro" es "yo""

Ana María - Voluntaria de Fundación Adsis en Asturias