Vés al contingut
2018
L'Associació Espanyola de Fundacions ha reconegut el nostre treball pioner en la prevenció i tractament de les tecnoadicciones en joves

Premi a la Innovació Social de la AEF

El 26 de novembre del 2018 rebem el Premi a la Innovació Social de l'Associació Espanyola de Fundacions en el Fòrum de Fundacions i societat civil, Donem 2018, a Madrid.

Aquest guardó constitueix un reconeixement al nostre treball en matèria de tecnoadicciones, a través del projecte "ESPAI DIGITAL ITINERANT 3.0", que duem a terme en el Centre Aluesa de Fundació Adsis Canàries. El projecte tracta de sensibilitzar, prevenir i reduir la probabilitat de desenvolupar addiccions comportamentalescausades per les tecnologies en la població majoritàriament adolescent.

Fundació Adsis està molt sensibilitzada amb el problema en auge que generen les tecnoadicciones i les seves conseqüències comportamentales. Per això, a pesar que són diversos els centres en els quals treballem, des de fa més de vint anys, amb persones amb addiccions, la idea és estendre també la labor amb les addiccions sense substància a altres zones on la fundació compta amb centres propis.