2018
Espainiako Fundazioen Elkarteak gazteen teknoadikzioen prebentzioan eta tratamenduan egin dugun lan aitzindaria aitortu du

AEFren Gizarte Berrikuntzaren Saria

2018ko azaroaren 26an, Fundazioen Espainiako Elkartearen Gizarte Berrikuntzaren Saria jaso genuen Fundazioen eta Gizarte Zibilaren Foroan, Demos 2018, Madrilen.

Sari hau teknoadikzioen arloan egin dugun lanaren aintzatespena da, Adsis Canarias Fundazioaren Aluesa Zentroan egiten dugun "espazio DIGITAL ITINERANTE 3.0" proiektuaren bidez. Proiektuaren helburua da batez ere nerabeen artean teknologiek eragindako jokabide-adikzioak garatzeko probabilitatea sentsibilizatzea, prebenitzea eta murriztea.

Adsis Fundazioa oso sentsibilizatuta dago teknoadikzioek sortzen duten goranzko arazoarekin eta horien portaera-ondorioekin. Horregatik, duela hogei urte baino gehiagotik adikzioak dituzten pertsonekin hainbat zentrotan lan egiten dugun arren, asmoa da substantziarik gabeko adikzioekin egiten dugun lana fundazioak zentro propioak dituen beste eremu batzuetara ere zabaltzea.