FERMÍN MARRODAN GOÑI
PRESIDENT

Navarra (1955). Mestre industrial. Llicenciat en teologia. Experiència en atenció a les minories ètniques (Pamplona, 1973-89). A Montevideo (Uruguai), experiència en docència i animació de voluntaris universitaris amb nens i nenes i amb famílies en exclusió (1992-2001). A Santiago de Xile, animació de joves universitaris per mitjà de diverses iniciatives solidàries a poblacions urbanes i rurals (des de 2001). Coordinador de la Cooperació Adsis a la regió Cono Sur (Xile, Uruguai, Argentina).

Membre del Patronat des de l’any 2001. President del Patronat des de 2013.

LUZIO URIARTE GONZÁLEZ
VICEPRESIDENT

Bilbao (1958). Llicenciat en Sociologia i doctor en Teologia. S’ha desenvolupat en diverses àrees socials com a docent en l’ensenyament secundari (Bilbao, 1982-1987; Vitòria-Gasteiz, 1987-1990). Professor universitari i investigador primer a la Universidad Católica de Temuco (1990-2006) i, actualment, a la Universidad de Deusto (des del 2007). Les seves àrees d’investigació i publicació estan relacionades amb el món dels joves i la diversitat cultural i religiosa. A més, ha participat allà on ha viscut en activitats d’animació socio-cultural i de formació per a joves.

Membre del Patronat i Vicepresident des de l’any 2013.

JOSÉ Mª ZELAIA GOROSTIZA
VOCAL

Biscaia (1957). Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials. Treballador de banca (1972-82). Experiència en animació sociocomunitària en barris i clubs juvenils, així com iniciatives de voluntariat amb joves a Bilbao (1978-82) i Donòstia (1982-88). Professor de Formació Professional en centres públics (1983-89), actualment en excedència. Director de la Federació d’Associacions Adsis (1990-96). Director de l’Associació Adsis (desde 1997).

Membre del Patronat de 1996 fins a octubre de 2007 i d’abril de 2009 a l’actualitat.

MIREN JOSUNE IZKARA HERREROS
VOCAL

Biscaia (1963). Administratiu-contable. Treballa al Consorci per a l’Educació Compensatòria del Territori Històric de Biscaia. Té experiència en la realització, execució i seguiment de projectes, en licitacions i contractació pública. És voluntària al projecte d’atenció i acompanyament en casos de drogodependència a Càrites i al de persones privades de llibertat a Bestalde, de la Fundació Adsis.

Membre del Patronat des de desembre de 2013.

CARLOS JARQUE MATEO
VOCAL

València (1961). Llicenciat en Pedagogia, especialitat en Educació Especial. Professor d’Educació Especial amb tasques de coordinació amb Auxilia (1985-1991). Tècnic superior a Càrites (1991-2003). Llicenciat en Teologia.

Membre del Patronat des de l’any 2013.

Mª TERESA ALVAREZ AGUAYO
VOCAL

Bilbao (1962). Professora d’EGB. Educadora Social (2005). Responsable i educadora social de l’Equipo de Intervención Socio Educativa (EISE, 1994-2012). Educadora familiar (1991-1993). He intervingut en el disseny i la direcció de projectes d’intervenció grupal (1994-1996), així com en investigacions i publicacions relacionades amb la intervenció grupal amb mares de família.

Vocal del Patronat des de l’any 2014.

Mª VICTORIA MENDIA LASA
VOCAL

Bilbao (1958). Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat Comercial de Deusto. Censor Jurat de Comptes i Membre del ROAC (Registre Oficial d'Auditors de Comptes).

30 anys d'activitat professional en el sector de l'Auditoria de Comptes (1980-2010), amb especial dedicació al Sector Financer. Sòcia de la Signatura PricewaterhouseCoopers durant 15 anys (1995-2010).

Des de 2012, membre del Consell d'Administració de Kutxabank, en el qual actualment presideix la Comissió d'Auditoria i Compliment Normatiu, pertany a la Comissió de de Control del Risc i és Consellera Coordinadora.

Membre de la Junta Directiva (tresorera) de l'Associació Bilbaïna d'Amics de l'Òpera (ABAO), associació privada sense ànim de lucre dedicada a organitzar la temporada d'òpera de Bilbao.

Membre del Patronat des de setembre de 2016.