FERMÍN MARRODAN GOÑI
PRESIDENT

Navarra (1955). Mestre industrial. Llicenciat en teologia. Experiència en atenció a les minories ètniques (Pamplona, 1973-89). A Montevideo (Uruguai), experiència en docència i animació de voluntaris universitaris amb nens i nenes i amb famílies en exclusió (1992-2001). A Santiago de Xile, animació de joves universitaris per mitjà de diverses iniciatives solidàries a poblacions urbanes i rurals (des de 2001). Coordinador de la Cooperació Adsis a la regió Cono Sur (Xile, Uruguai, Argentina).

Membre del Patronat des de l’any 2001. President del Patronat des de 2013.

LUZIO URIARTE GONZÁLEZ
VICEPRESIDENT

Bilbao (1958). Llicenciat en Sociologia i doctor en Teologia. S’ha desenvolupat en diverses àrees socials com a docent en l’ensenyament secundari (Bilbao, 1982-1987; Vitòria-Gasteiz, 1987-1990). Professor universitari i investigador primer a la Universidad Católica de Temuco (1990-2006) i, actualment, a la Universidad de Deusto (des del 2007). Les seves àrees d’investigació i publicació estan relacionades amb el món dels joves i la diversitat cultural i religiosa. A més, ha participat allà on ha viscut en activitats d’animació socio-cultural i de formació per a joves.

Membre del Patronat i Vicepresident des de l’any 2013.

CARLOS JARQUE MATEO
VOCAL

València (1961). Llicenciat en Pedagogia, especialitat en Educació Especial. Professor d’Educació Especial amb tasques de coordinació amb Auxilia (1985-1991). Tècnic superior a Càrites (1991-2003). Llicenciat en Teologia.

Membre del Patronat des de l’any 2013.

JOSÉ Mª ZELAIA GOROSTIZA
VOCAL

Biscaia (1957). Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials. Treballador de banca (1972-82). Experiència en animació sociocomunitària en barris i clubs juvenils, així com iniciatives de voluntariat amb joves a Bilbao (1978-82) i Donòstia (1982-88). Professor de Formació Professional en centres públics (1983-89), actualment en excedència. Director de la Federació d’Associacions Adsis (1990-96). Director de l’Associació Adsis (desde 1997).

Membre del Patronat de 1996 fins a octubre de 2007 i d’abril de 2009 a l’actualitat.

Mª TERESA ALVAREZ AGUAYO
VOCAL

Bilbao (1962). Professora d’EGB. Educadora Social (2005). Responsable i educadora social de l’Equipo de Intervención Socio Educativa (EISE, 1994-2012). Educadora familiar (1991-1993). He intervingut en el disseny i la direcció de projectes d’intervenció grupal (1994-1996), així com en investigacions i publicacions relacionades amb la intervenció grupal amb mares de família.

Vocal del Patronat des de l’any 2014.

MIREN JOSUNE IZKARA HERREROS
VOCAL

Biscaia (1963). Administratiu-contable. Treballa al Consorci per a l’Educació Compensatòria del Territori Històric de Biscaia. Té experiència en la realització, execució i seguiment de projectes, en licitacions i contractació pública. És voluntària al projecte d’atenció i acompanyament en casos de drogodependència a Càrites i al de persones privades de llibertat a Bestalde, de la Fundació Adsis.

Membre del Patronat des de desembre de 2013.

Mª VICTORIA MENDIA LASA
VOCAL

Bilbao (1958). Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat Comercial de Deusto. Censor Jurat de Comptes i Membre del ROAC (Registre Oficial d'Auditors de Comptes).

30 anys d'activitat professional en el sector de l'Auditoria de Comptes (1980-2010), amb especial dedicació al Sector Financer. Sòcia de la Signatura PricewaterhouseCoopers durant 15 anys (1995-2010).

Des de 2012, membre del Consell d'Administració de Kutxabank, en el qual actualment presideix la Comissió d'Auditoria i Compliment Normatiu, pertany a la Comissió de de Control del Risc i és Consellera Coordinadora.

Membre de la Junta Directiva (tresorera) de l'Associació Bilbaïna d'Amics de l'Òpera (ABAO), associació privada sense ànim de lucre dedicada a organitzar la temporada d'òpera de Bilbao.

Membre del Patronat des de setembre de 2016.