FERMÍN MARRODAN GOÑI
PRESIDENTEA

Nafarroa (1955) Maisu Industriala. Teologian lizentziatuta. Gutxiengo etnikoenganako arretan esperientzia (Iruñea 1973-89). Montevideon (Uruguay), esperientzia irakaskuntzan eta unibertsitate-boluntariotzako animazioan, baztertze arriskuan dauden ume eta familiekin. Santiago de Chilen, unibertsitateko gazteen animazioa hainbat iniziatiba solidariorekin herri eta hirietan (2001etik aurrera). Adsis Kooperazioaren Koordinadorea Cono Sur-eko eskualdean (Chile, Uruguay, Argentina).

Patronatuaren Kidea 2001. urtetik aurrera. Patronatuaren Presidentea 2013, urtetik aurrera.

LUZIO URIARTE GONZÁLEZ
PRESIDENTEORDEA

Bilbo (1958). Soziologian lizentziatua eta Teologian doktoratua. Bigarren Hezkuntzako irakaslea bezala jardun du (Bilbo 1982-1987; Vitoria-gasteiz 1987-1990) hainbat esparru sozialetan. Unibertsitate irakaslea eta lehen ikertzailea Temuco-ko Unibertsitate Katolikoan (1990-2006), gaur egun Deustuko Unibertsitatean (2007tik). Bere ikerketa eta argitarapen esparruak gazteriarekin, kultura eta erlijio aniztasunarekin lotuta daude. Halaber, bizi izan den hainbat lekutan animazio soziokultural eta hezigarrian parte hartu du gazteekin.

Patronatuaren kidea eta presidenteordea 2013. urtetik aurrera.

JOSÉ Mª ZELAIA GOROSTIZA
BATZORDEKIDEA

Bizkaia (1957). Ekonomia eta enpresa zientziatan lizentziatua. Bankuko langilea (1972-82). Komunitateko animazio sozialean esperientzia auzo eta gazte-clubetan, baita gazte-boluntariotzako iniziatibak Bilbon (1978-82) eta Donostian (1982-88). Lanbide Heziketako Irakaslea zentru publikoetan (1983-89), gaur egun eszedentzian. Adsis Elkarteen Federazioaren zuzendaria (1990-96). Adsis Elkartearen zuzendaria (1997tik).

Patronatuko kidea 1996tik 2007ko urriraino eta, ostera ere, 2009ko apiriletik aurrera.

MIREN JOSUNE IZKARA HERREROS
BATZORDEKIDEA

Bizkaia (1963). Kudeatzaile-kontablea. Bizkaiko lurralde historikoaren Heziketa Konpentsagarrirako Partzuergoan lan egiten du . Proiektu sormen, gauzatze eta jarraipenean esperientzia du. Eskaintza eta kontratazio publikoan. Caritas-en droga-mendekotasun arreta eta konpainia proiektuko boluntarioa, eta askatasun gabezia duten pertsonekin Bestalde proiektuan, Adsis Fundazioa.

Patronatuko kidea 2013ko abendutik aurrera.

Mª VICTORIA MENDIA LASA
BATZORDEKIDEA

Bilbao (1958). Licenciada en Ciencias Económicas y Empresariales por la Universidad Comercial de Deusto. Censor Jurado de Cuentas y Miembro del ROAC (Registro Oficial de Auditores de Cuentas). 30 años de actividad profesional en el sector de la Auditoría de Cuentas (1980-2010), con especial dedicación al Sector Financiero. Socia de la Firma PricewaterhouseCoopers durante 15 años (1995-2010). Desde 2012, miembro del Consejo de Administración de Kutxabank, en el que actualmente preside la Comisión de Auditoría y Cumplimiento Normativo, que pertenece a la Comisión de Control del Riesgo, y es Consejera Coordinadora. Miembro de la Junta Directiva (Tesorera) de la Asociación Bilbaína de Amigos de la Ópera (ABAO), asociación privada sin ánimo de lucro dedicada a organizar la temporada de ópera de Bilbao.

Miembro del Patronato desde septiembre del 2016.

LOURDES DUEÑAS LATORRE
BATZORDEKIDEA

Bartzelona (1960). Kimika Industria Maistra. Gizarte lanean tituluduna UBn (Universitat de Barcelona). Catalunyako Generalitateko Justizia Departamenduan laneratze arloan lan egin du (1993-1998) eta Kartzeletako Aholkularitza Teknikoko lan-taldean gizarte-langile lanetan aritu da (1998-2003). Erroman (Italia) hainbat gizarte erakundetarako boluntariotza proiektuetan gizarte hezitzaile eta koordinatzaile eskarmentua (2004-2006). Gizarte langilea ASLn (Erromako Azienda Sanitaria Locale) (2007). Catalunyako Generalitateko Justizia Departamentuko Centre d'Iniciatives per a la Reinserció zentroan (CIRE) lan egiten du 2009az geroztik.

Patronatuko kidea 2019ko irailaren 17az geroztik.

CARLOS JARQUE MATEO
BATZORDEKIDEA

Bustillo el Páramo (León) (1953). Lehen Hezkuntzako maisua eta Filosofia eta Hezkuntza Zientzietan lizentziaduna, Eskola eta Lanbide Orientazio espezializazioan, Bartzelonako Unibertsitatean (1991). Hainbat ikastetxe publiko eta pribatutan Oinarrizko Hezkuntza Orokorreko irakaslea (1973-2000). Ikasketaburua Bartzelonako Escola del Mar ikastetxean (1993-2000). Bartzelonako Adsis Fundazioko koordinatzaile pedagogikoa (2000-2004). Bartzelonako Adsis Fundazioaren Centro Carmeleko zuzendari(2004-2018).

Patronatuko kidea 2019ko irailaren 17az geroztik.