Gure lanaren eragina

Adsis Fundazioak haurrei eta gazteei bereziki zuzendutako programak garatzen ditu Biskaian, hezkuntzari, prestakuntzari, enpleguari eta balioetan oinarritutako hezkuntzari buruzkoak. Era berean, etorkinei, pribatuei eta askatasunaz gabetutako pertsonei laguntzeko proiektuak bultzatzen ditu, bai eta helduen laneratzea sustatzeko ekimenak ere.

Adsis Bizkaia Fundazioan, egoera oso desberdinetan dauden baina beren egoera eraldatzeko eta ikasteko, prestatzeko eta lan egiteko eskaintzen ditugun aukerak baliatzeko nahia duten pertsonei eskaintzen diegu arreta. 2019an arreta eskaini genien pertsonei buruzko datu batzuk partekatu nahi ditugu:

Gure historia

Adsis Fundazioa profesional eta boluntario talde bat gara, eta 1980tik Bizkaian lan egiten dugu, gazteak eta helduak aukera-berdintasun eta justizia sozial handiagoaren bidetik ibil daitezen.

2016an, ohore handiz jaso genuen Bihotza Inklusioa saria, arrakastaz kudeatutako erakundea saritzeagatik, bihotza pertsona guztien inklusioan jarrita, bereziki behartsuenen eta gizarte-bazterketako arriskuan daudenen alde lan eginez.

Ziur gaude prestakuntza eta laguntza pertsonala giltzarri direla gizarteratzea eta laneratzea lortzeko. Gure lan-estiloa dela eta, harreman zuzena dugu gauden tokietatik gertu dagoen komunitate osoarekin. Horregatik, taldean eta sarean ere lan egiten dugu beste erakunde batzuekin.

Ekipoa

Sareko lana