Bidezko Merkataritza

EquiMercado

Bidezko Merkataritza tresna bat da, eta bidezkoagoak diren arauetan eta arau ekitatiboagoetan oinarritutako merkatura sartzeko aukera ematen du, garapen iraunkorra ahalbidetzearekin batera.

EquiMercado 1993an sortu zen, Hegoaldeko herrialdeetako nekazari-komunitateen garapen iraunkorrerako tresna gisa. Gaur egun, 30 urte geroago, elikadura ekologikoaren eta kosmetika naturalaren 300 erreferentzia baino gehiago banatzen ditugu, Bidezko Merkataritzaren irizpideen arabera produktuak zuzenean erosten dizkiegun kooperatibekin egindako lanaren bitartez.

Baino gehiago banatzen ditugu

produktu

EquiMercado elikadura ekologiko eta kosmetika natural ziurtatuko produktuen banatzailea da, eta produktu horiek Bidezko Merkataritzaren printzipioen arabera lantzen dira. Bidezko Merkataritzako kooperatibetatik inportatzen dugu zuzenean 1993az geroztik, eta produktu horiek bidezko merkataritzako, elikadura ekologikoko eta kosmetika naturaleko ehunka saltokitan banatzen ditugu. Zuzeneko harremanak eta epe luzekoak ditugu Hego Amerikako, Afrikako eta Asiako Hego-ekialdeko kooperatibekin, Bidezko Merkataritzari esker, merkatuetarako sarbidea eta haien produktuen truke ordainketa bidezkoa izan dezaten.

Online Denda "Equimercado"

Zuzeneko harremanak eta epe luzekoak ditugu Hego Amerikako, Afrikako eta Asia Hego-ekialdeko kooperatibekin, Europako merkatuetarako sarbidea eta haien produktuen truke ordainketa bidezkoa eskaintzearren.

2022an, 68 talde ekoizle baino gehiagorekin egin genuen lan, 10 kooperatiba baino gehiagoren bitartez; kooperatibak batez ere emakumeek osatzen zituzten.

Kooperatibak

Bidezko merkataritzaren 10 hatsarre

Bidezko merkataritzaren mundu erakundea

01 Desabantaila ekonomikoak dituzten ekoizleentzako aukerak sortzea