ADSIS FUNDAZIOA

Adsis Fundazioa irabazi asmorik gabeko erakunde bat da. 50 urte baino gehiago borrokan daramatza gizarte bidezkoago, solidarioago eta inklusiboago bat sortu ahal izateko.

Hurbiltasunetik eta akonpainamendutik lan egiten dugu, jende ahulenekin konprometiturik gaude, beraien bizi proiektuak garatu ahal ditzaten.

Ikuspegia 2019

Adsis Fundazioak jarduketa moduetan berrikuntzak egin ditu bere laguntzapean dituen pertsonen beharrizanei erantzun eragingarriak emateko. Horretarako, barne ezagupenaren trukaketa sustatu du, proiektuetan boluntarioen konpromisoa indartu du, eta Herri Administrazioekiko, enpresekiko eta gizarte erakundeekiko aliantzak gehitu ditu.

Balioak

• Pertsona da erdigunea
    Pertsonarengan sinesten dugu, eta bere potentzial guztian. Giza duintasunarekiko errespetua eta emakume eta gizon bakoitzaren osoko garapena gure identitatearen zati dira.
  • Senidetasuna
    Pertsonak baldintzarik gabe onartzean oinarritutako harreman estilo bat den aldetik, senidetasuna sustatzen dugu, eta elkarrizketa, konfiantza eta konpromisoa erabiltzen ditugu horretarako.
  • Utopia eraldatzailea
    Mundu jasangarri, solidario eta berdintasunean oinarritutakoaren alde lan egiten dugu, tokiko gizarte eraldaketatik hasita.
  • Parte-hartzea
    Pertsona bakoitzak banako eta taldeko aldaketa prozesuetan duen erantzunkidetasuna bultzatzen dugu, bai eta talde eta sare lanean oinarritutako lankidetza moduak ere.
  • Berdintasuna
    Edozelako indarkeria edo bazterkeriaren aurka egiten dugu lan, eta aukera berdintasunaren eta gizon eta emakumeen arteko tratu berdintasunaren alde.
  • Gardentasuna
    Garena eta egiten duguna erakutsi egiten dugu, gure ekintzaren eta kudeaketaren argitasunaren berri emanez.

Gure taldea

Gauzatzen dugun lana posible da kontratatutako profesional talde bati esker, gaur egun bataz besteko 268 kontratatutako pertsonek osatzen dutena hilero, 661 pertsona bolondres eta 65 pertsona praktika lanetan.

Gure historia

Adsis Mugimenduak bultzatutako ekintza soziala Espainiako hirien erdeinatutako auzoko gazteen presentziatik agertzen da 70ko hamarkadan.

Adsis Ekintza Sozial hau modu desberdinetan antolatu da denboran zehar, Adsis kokatuta dagoen beste hirietan: hasieran, boluntariotzako esperientziak eta aisialdiko gazte-zentruak; tokiko asoziazio zibilen bitartez, 80ko hamarkadan finkatuak, koordinazioko egiturak eta elkarlana sortzen, Zerbitzu eta Ekimen Sozialeko Estatu-Federazioa bezalakoak.

Adsis hainbat programa bultzatu ditu, gizarte-bazterkeriaren arriskuan dauden pertsonen eta taldeen beharrei erantzuteko, baita gutxiengo etnikoen bultzaketa ere, gizarte-bazterkeriaren arriskuan dauden pertsonen gizarteratzea, etorkinen integrazioa, boluntariotzaren bultzaketa, balio-heziketa gazteengan eta garapen eta bidezko merkataritzarako lankidetza.

Azkenik, 1996ko apirilaren 16an Adsis Fundazioa jaio zen, ongintzako sorospen-erakunde bezala. "Arima asoziatiboa" duen fundazioa da, Adsis elkarte bakoitzaren esperientzia jasotzen duelako, tokiko zein mundu-mailako estrategiak modu bateratu batean eraikitzeko.