Vés al contingut
A la millor trajectòria 2016 per a Fundació Adsis

Fundació Adsis ha rebut el premi Josep M. Piñol a la millor trajectòria 2016 per la nostra tasca contra l'exclusió i en favor de la integració laboral a Barcelona.

Els premis Josep M. Piñol són un reconeixement que concedeix anualment la fundació Acció Solidària Contra l’Atur. A banda del guardó a la trajectòria, aquesta entitat també n’atorga un destinat a reconèixer la innovació, premi que enguany ha estat concedit al projecte Central Parc: projecte Verdures solidàries i sostenibles "made in" Sant Boi”.  Cadascun dels guardons està dotat en 10.000 euros.

Enguany els premis s’han lliurat el 30 de novembre al Palau Macaya de Barcelona de la mà del Sr. Àngel Font, director de Persones i Estratègia de la Fundació Bancària “la Caixa”, i pel Sr. Oriol Romances, president de la Fundació Acció Solidària Contra l’Atur. Ha recollit el premi Daniel Juan, director del Centre El Carmel de Fundació Adsis a Barcelona.