Distinció a l'entitat gestionada amb èxit

Fundació Adsis ha rebut el premi Bihotza Inclusió per la distinció a l'entitat gestionada amb èxit, amb el seu cor posat en la inclusió de totes les persones, treballant de forma especial per les més desfavorides i en risc d'exclusió social.

Els Bihotza Sariak són el reconeixement dels mitjans a les Empreses i Entitats amb Cor, atorgats per Bilbao Historiko i lliurats en el Museu de Reproduccions de Bilbao.

Un nombrós grup de professionals de la premsa i la comunicació han concedit per desena vegada aquesta distinció a diferents entitats i persones pel seu gran cor, en el qual cap la responsabilitat social, la solidaritat i la passió per Bilbao i Bizkaia.

L'esdeveniment Bihotza Sariak és l'únic acte empresarial amb àmplia projecció pública que se celebra a l'entorn dels barris de Bilbao La Vella, San Francisco i Zabala, i serveix com a escenari per a la normalització d'aquests barris històrics.

Hem rebut el premi de la mà de Juan Mari Aburto, Alcalde de Bilbao i han recollit el premi,Mariví Mendía i Txema Zelaia del Patronat de Fundació Adsis i Juan Lekunberri, Director de Fundació Adsis en Bizkaia.