Vés al contingut

Fundació Adsis rep el Guardó Jove Canàries 2021

09/2023 - Canarias

El premi reconeix la nostra labor acompanyant a persones en risc d'exclusió social

Estem d'enhorabona! Divendres passat 10 de setembre la Direcció General de Joventut del Govern de Canàries va lliurar a Fundació Adsis el Guardó ‘Joven Canarias’ 2021.

Aquest premi és un reconeixement a la nostra llarga trajectòria en l'arxipèlag acompanyant a persones en risc d'exclusió social. Concretament, es va destacar el Projecte d'Alfabetització MERAKI, una iniciativa impulsada pel voluntariat de Fundació Adsis a Canàries que ofereix atenció integral a noies i nois joves migrants amb escassos nivells d'alfabetització.

El camp Ramón Méndez, d'illa d'El Hierro, va ser l'escenari que va acollir l'acte de lliurament del guardó i premis ‘Jove Canàries’ 2021. La Directora General de Joventut, Laura Fuentes, a més de felicitar a totes les persones i entitats guardonades, va emfatitzar que a través d'aquests premis “s'ha buscat destacar el paper compromès, actiu i solidari de la joventut canària cap al seu entorn social”.

Esther Gálvez, Directora de Fundació Adsis a Canàries, va rebre el premi en nom de l'entitat i va agrair el reconeixement que es rep enmig del 25 Aniversari de la Fundació. També va posar en valor el rol de les i els joves en el canvi social i el paper de les persones voluntàries que impulsen projectes com MERAKI.