Adsis Fundazioak 2021eko Kanariar Gazteak saria jaso du

09/2023 - Canarias

Gizarte-bazterkeria jasateko arriskuan dauden pertsonei laguntzen egiten dugun lana aintzatesten du sariak

Ospakizunetan gaude! Joan den ostiralean, irailaren 10ean, Kanarietako Gobernuko Gazteria Zuzendaritza Nagusiak 2021eko Kanarietako Gazte Saria eman zion Adsis Fundazioari.

Sari hau artxipelagoan gizarte-bazterkeria jasateko arriskuan dauden pertsonei laguntzen egin dugun ibilbide luzearen aintzatespena da. Zehazki, MERAKI Alfabetizazio Proiektua nabarmendu zen, Adsis Fundazioko boluntarioek Kanarietan bultzatutako ekimena, alfabetatze-maila eskaseko neska eta mutil gazte migratzaileei arreta integrala eskaintzen diena.

Saria emateko ekitaldia Hierro uhartean egin zen. Gazteriako zuzendari nagusi Laura Fuentesek, saritutako pertsona eta erakunde guztiak zoriontzeaz gain, nabarmendu zuen sari horien bidez Kanarietako gazteek beren ingurune sozialarekiko duten zeregin konprometitu, aktibo eta solidarioa nabarmendu nahi izan dela.

Esther Galvezek, Kanarietako Adsis Fundazioko zuzendariak, saria jaso zuen erakundearen izenean, eta eskerrak eman zituen, Fundazioaren 25. urteurrenean jasotako aintzatespenagatik. Gizarte-aldaketan gazteek duten rola eta MERAKI bezalako proiektuak bultzatzen dituzten boluntarioen rola ere nabarmendu zituen.