Vés al contingut
2019
Hem rebut un reconeixement al nostre treball en els Premis a la Innovació en Matèria de Serveis Socials ‘Amparo Moreno Vañó’ de València.

Primer premi 'Amparo Moreno Vañó' com a entitat d'acció social

Es tracta de la primera edició d'aquests premis, atorgats per la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives de la Generalitat Valenciana, en els quals Fundació Adsis ha rebut un primer premi en la modalitat d'entitats d'acció social. Es tracta d'uns premis dedicats a les bones pràctiques o pràctiques innovadores en el marc de la prevenció de l'exclusió social, la protecció a les persones i a les seves famílies, l'autonomia personal i la promoció de la inclusió.

En la modalitat d'ajuntaments, els premiats han estat Benicarló, Elda, Ontinyet i Xàtiva i en la modalitat d'entitats d'acció social, la nostra fundació comparteix primer premi amb Iniciatives Solidàries, pel projecte ‘Escoles de Segona Oportunitat E2O’ de València. El segon premi li ha correspost a Metges del Món de la Comunitat Valenciana per 'Bones pràctiques en la incorporació de l'enfocament integrat de drets humans i gènere'. Així mateix, el tercer premi ha estat per a Associació de Familiars pels drets de la malaltia mental (AFDEM) pel projecte 'Rehabilitació psicosocial: les falles com a instrument cultural d'integració de persones amb malaltia mental' de Borriana. Finalment, l'esment especial del quart premi ha estat per a la Fundació Xarxa de Suport a la Integració Sociolaboral (RAIS) i Associació prohabitatge per 'El programa Hàbitat' de València i Alacant.