Vés al contingut

JOVES AMB TALENT

09/2023 - Barcelona

Dibuixos en paper, tatuatges a la pell, peripècies amb l’skate, veus màgiques, salts trepidants, balls, breakdance, karate d’estil ben marcià i molt més! Joves dels programes de formació i inserció (PFI) de la Fundació Adsis van oferir el millor dels espectacles a la primera edició de la gala Got Talent celebrada a la biblioteca Juan Marsé d’El Carmel, a Barcelona. El concurs imitava el famós programa de televisió i va fer pujar a l’escenari joves participants a la cerca d’un premi a canvi de delectar-nos amb les seves destreses.

L’esdeveniment va promoure un encontre per compartir tot tipus d’habilitats entre nois i noies amb un factor comú: buscar un futur amb oportunitats. Ells i elles s’estan formant en diferents camps per accedir al món laboral i per enriquir-se de coneixements. La majoria no ho han tingut fàcil a causa de la seva situació personal i econòmica. La Fundació Adsis els brinda el suport necessari per garantir el seu desenvolupament personal i una futura trajectòria professional.

Got Talent els va aportar un extra, unes hores per poder mostrar altres facetes d’índole artística que els permeten gaudir amb l’equip educatiu que els acompanya, i amb els companys i companyes.

Els i les participants van gravar diversos vídeos que després van projectar a l’auditori i es van sotmetre a la votació popular i a la del vot expert del jurat format per:  Alexandra Haglund, la nova directora del centre obert d’El Carmel; Daniel Sáez, coordinador de l’Àrea Laboral i director del projecte PASSWORK; Àlex Angosto, exalumne i Gabriel Córdoba, monologuista i actor professional.

[[{"fid":"15531","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"","field_file_image_title_text[und][0][value]":"Got Talent - Fundación Adsis"},"type":"media","attributes":{"title":"Got Talent - Fundación Adsis","height":"271","width":"1099","style":"display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;","class":"media-element file-default"}}]]

La sala es va inundar d’aplaudiments durant tot l’acte i va culminar amb una gran ovació per a l’estrella guanyadora, Brittany, que va captivar tot el públic amb la seva preciosa veu. El seu talent la portarà a l’espectacle Totem del Cirque du Soleil, ja que ha estat premiada amb dues entrades per a la funció que el circ farà el 26 d’abril a Barcelona. Allí es reunirà amb part dels espectadors que, amb la seva entrada, han col·laborat a fi que la Fundació Adsis rebi beneficis perquè els i les joves puguin continuar els estudis que els obren tot un ventall de possibilitats.

Tu també pots col·laborar-hi comprant la teva entrada! Més informació, aquí.