Vés al contingut

Èxit de la formació de Caixer/a-Reposador/a: oportunitats laborals per a tot l’alumnat

09/2023 - Barcelona

Fundació Adsis a Barcelona celebra la seva col·laboració amb DIA Group en el programa de Punt de Formació Incorpora de Caixer-a/Reposador-a, ja que tots els i les participants que han completat amb èxit la formació han obtingut una oportunitat laboral a DIA Group, tenint en compte el seu perfil professional i les seves habilitats i competències.

Un programa de formació integral i personalitzat amb resultats impactants i inspiradors.

Mitjançant la unió de Fundació Adsis Barcelona i DIA Group, amb la subvenció de Punt de Formació Incorpora s’ha pogut proporcionar unaformació capacitadora en competències tècniques  al Centre de Formació de DIA i competències transversals per a l’ocupació en mans de Fundació Adsis a Barcelona.

Gràcies a la seva dedicació durant les 175 hores de formació teòrica i les 100 hores de pràctiques en supermercats, la totalitat de les persones que han finalitzat la formació tindran l'oportunitat de treballar en diversos supermercats de DIA a tota la província de Barcelona, consolidant les seves perspectives laborals.

A més, l’empresa ha adaptat alguns destins de feina als perfils personals i professionals dels i les participants, el que demostra, una vegada més, la sensibilitat de Grupo Dia cap al talent inclusiu i la diversitat.

L'èxit de les aliances entre entitats socials i empreses

La col·laboració entre Fundació Adsis a Barcelona i DIA Group ha demostrat l'èxit i la força de les aliances entre entitats socials i empreses per crear oportunitats laborals transformadores per als i les participants i impulsar el seu desenvolupament professional, personal i, en conseqüència, aconseguir incidir en la transformació dels seus projectes de vida.