Vés al contingut

Adsis Fundazioaren 25. urteurrenaren ospakizuna

09/2023

25 urte bidaia partekatzen, istorioak partekatzen

2021 urte berezia da! Adsis Fundazioaren 25. urteurrena ospatzen dugu! 25 urte horietan gizarte-ekintza izan da beti gure izateko arrazoia, duela mende erdi baino gehiago hasi zen motor bultzatzailea, eta 1996an eratu zen   Fundazioaren Adsis.

Orduz geroztik, zaurgarritasun-egoeran dauden pertsonei laguntzen aritu gara, mundu guztiak merezi baitu aukerak izatea haien hazkundean aurrera egiteko eta gizartea aldatzeko eta eraldatzeko.

25 urteko ibilbide horrek aukera eman digu nolabait fundazioaren parte izan diren edo diren pertsona eta erakunde askorekin bidaia partekatzeko, eta, zalantzarik gabe, Adsis Fundazioa gaur egun den erakundea izaten lagundu dute. Elkarrekin eraikitako proiektu horri esker, 900.000 lagun baino gehiago izan ditugu Estatu espainiarrean eta Latinoamerikan.

Guztion ospakizuna

Laburbiltzen zailak diren 900.000 istorio dira, baina, horiek guztiak, jada, gu guztion parte dira, eta horiek partekatu egin nahi ditugu, halako momentu sozial berezi hau ospatzeko.

Horretarako, hainbat jarduera prestatu ditugu, Adsis Fundazioak Estatuan dituen zentroak are gehiago batuko dituztenak eta fundazioaren iragana eta etorkizuna errepasatuko dutenak. Gainera, une hau aprobetxatu nahi dugu lan egiten dugun esparruei buruz hausnartzeko eta urte hauetako ibilbideak ematen digun esperientzia emateko.

Oraindik ezin dugu prest dugun guztia kontatu, baina Adsis Fundazioaren 25. urteurrenaren webgunean eta gure sare sozialetan aurkituko duzue.

Bidaia partekatzen jarraitzen dugu!

Gizarte ekintzako urte hauei buruz gehiago jakin nahi baduzu, bisitatu gure urteurrenaren orrialde ofiziala.