Vés al contingut

Testamentos Solidarios

Testaments solidaris

El teu llegat, El seu futur

¿Què és un
testament solidari?

Un testament solidari és l'expressió escrita i signada del desig de mantenir el compromís amb aquelles persones que més ho necessiten, respectant els drets dels teus hereus. Incloent a Fundació Adsis en el teu testament contribuiràs a que les i els adolescents i joves més vulnerables puguin construir el seu futur sense que les dificultats socioeconòmiques els ho impedeixin.

Pensa en tot el que es pot aconseguir en un futur gràcies a la teva generositat!

¿Per què incloure a Fundació Adsis al meu testament solidari?

Perquè milers d'adolescents i joves en risc d'exclusió social:

• Se sentiran valorats i acompanyats.
  • Tindran accés a activitats i suport extraescolar.
  • Trobaran oportunitats per a desenvolupar-se personal i professionalment.
  • Tindran un futur millor.

Com puc incloure a Fundació Adsis al meu Testament?

Informa't

Coneix la feina que realitzem des de tots els nostres programes i projectes. A la nostra Memòria Anual i a la nostra pàgina web podràs trobar tota la informació sobre les activitats que realitzem. El teu llegat pot ajudar a més de 50.000 persones cada any.

Identifica correctament a Fundació Adsis

Si decideixes incloure a Fundació Adsis al teu testament, no oblidis incloure les nostres dades correctament. Si ens contactes, et facilitarem tota la informació:

• Organització: Fundación Adsis
  • CIF: G-81436099
  • Domicili fiscal: C/ Peñascales 14 local izdo. 28028 Madrid

Cerca una notaria

Allà redactaran el teu testament segons els teus desitjos i seguint la llei.

Comparteix-ho amb algú de confiança

És molt recomanable assegurar-te que la teva família, parella o algú de confiança té còpia del testament.

D'altra banda, encara que no és imprescindible, informar-nos sobre el teu desig de donar suport a la nostra feina a través d'un llegat solidari ens ajudarà en la planificació del treball futur.

T'expliquem tots els detalls sobre el Testament Solidari de Fundació Adsis en aquesta guia descarregable

Guia Testament Solidari

#TuLegadoSuFuturo

Més Informació