Gure lanaren eragina

Adsis Fundazioak Oinarrizko Lanbide Heziketako ikastaroak, Eskolatze Osagarriko programak eta boluntariotza eta sentsibilizazioko programak eskaintzen ditu Gipuzkoan.

Egoera oso desberdinetan dauden baina beren egoera eraldatzeko eta ikasteko, prestatzeko eta lan egiteko eskaintzen ditugun aukerak baliatzeko nahia duten pertsonei arreta eskaintzen diegu. 2019an arreta eskaini genien pertsonen datu batzuk partekatu nahi ditugu:

Gure historia

Gipuzkoan, 1970eko hamarkadan hasi zen gure historia, Errenteriako eta Lasarte-Oriako aisialdi-klubekin. 1980an, okupazio-tailer bat sortu genuen Lasarte – Oriako Udalak utzitako pabiloi batean, eta 1989an gazteentzako prestakuntza-tailerrak abiarazi genituen Donostian, tokiko erakundeekin eta Eusko Jaurlaritzarekin lankidetzan.

Ia 40 urte hauetan, asko izan dira gure gain hartu ditugun egiteko moduak eta moduak, eta, harrezkero, 2.700 pertsonari baino gehiagori eman diegu arreta gure programen bidez.

Adsis irabazi-asmorik gabeko fundazioa da, ongintza- eta laguntza-izaerakoa, 1996ko ekainaren 19ko Ministerio Aginduaren arabera, eta Lan eta Gizarte Gaietako Ministerioaren Fundazioen Erregistroan inskribatuta dago, 28/1019 zenbakiarekin. Euskal Autonomia Erkidegorako Ordezkaritza Eusko Jaurlaritzaren Fundazioen Erregistroko Bigarren Atalean inskribatuta dago, f/B-05 zenbakiarekin.

Ekipoa

Sareko lana