Gure lanaren eragina

Adsis Fundazioak Oinarrizko Lanbide Heziketako ikastaroak, lan-orientazioko eta -prestakuntzako programak, etorkinei laguntzeko programak eta boluntariotzako eta sentsibilizazioko programak garatzen ditu Araban.

Egoera oso desberdinetan dauden baina beren egoera eraldatzeko eta ikasteko, prestatzeko eta lan egiteko eskaintzen ditugun aukerak baliatzeko nahia duten pertsonei arreta eskaintzen diegu. 2019an arreta eskaini genien pertsonen datu batzuk partekatu nahi ditugu:

Gure historia

Arabako gure historia 1988an hasi zen, Gasteizko industrialdeko pabiloian, Hazia elkarteak, tokiko erakundeekin lankidetzan, gazteentzako prestakuntza-tailerrak abiarazi zituenean.

Ia 30 urte hauetan, asko izan dira gure gain hartu ditugun egiteko moduak eta moduak, eta ordutik hona 3.000 pertsona baino gehiago artatu ditugu gure programen bidez.

Adsis irabazi-asmorik gabeko fundazioa da, ongintza- eta laguntza-izaera duena, 1996ko ekainaren 19ko Ministerio Aginduaren arabera, eta Fundazioen Erregistroan 469 zenbakiarekin inskribatuta dagoena. Euskal Autonomia Erkidegoko Ordezkaritza inskribatuta dago Eusko Jaurlaritzaren Fundazioen Erregistroko Bigarren Atalean, f/B-05 zenbakiarekin, eta Arabako Foru Aldundiko Gizarte Zerbitzuen Foru Erregistroan, 271 zenbakiarekin.

Ekipoa

Sareko lana

Beste sare batzuk

Sareak josten

Esta plataforma defiende que la diversidad de culturas y personas en un territorio es un elemento de enriquecimiento sociocultural. Formamos parte de la red: Goian, Fundación Adsis, Radix 2, Asve, Fundación Adra, Cear Euskadi, Insola, Saregune, Caritas Zona Centro,  ACCEM, Talur, Haaly Pular.

Nos une el querer caminar hacia una sociedad intercultural. Apostamos por la buena convivencia, por hacer a las personas protagonistas de sus procesos y por el trabajo en procesos de formación, cultura, ocio, deporte y participación social.

Nuestros objetivos son tender puentes y crear sinergias entre colectivos y asociaciones y visibilizar la diversidad como elemento positivo a nivel de ciudad.

Red de Castellano de Álava Tipi-tapa

La red de castellano Tipi Tapa está integrada por entidades con un largo recorrido de trabajo que imparten clases de castellano a personas de habla extranjera. Formamos parte de esta red: Fundación ADRA, Fundación Adsis, Accem en Vitoria, Fundación ITAKA ESCOLAPIOS, Asociación PRESTATURIK, MUJERES UNIDAS POR LA IGUALDAD DE DERECHO y TALLERES PARROQUIA SANSOMENDI.

Consideramos que el conocimiento de las lenguas oficiales de la comunidad es, además de imprescindible, un derecho de todas las personas pues es una herramienta clave para el empoderamiento, la posibilidad de la participación, la integración social y la convivencia.

Correo de contacto: redcastellanotipitapa@gmail.com