Vés al contingut

Fundació Adsis desenvolupa, al barri Casc Antic de Barcelona, el projecte “Recolzem els Joves de Casc Antic” dirigit a adolescents i joves (de 10 a 25 anys) que fan vida als carrers del barri. En el marc del projecte, diversos dies per setmana es fan activitats lúdiques en una plaça del barri, obertes als adolescents i joves de la zona que vulguin participar-hi.

Oferim possibilitats de col·laboració en l’organització i dinamització d’aquestes activitats lúdiques, amb el següent detall:

• Dies de realització: dimarts i dijous de cada setmana (mesos d’abril a novembre).
  • Horari: entre les 18:30 i les 20:30-21:00 hores.
  • Lloc de les activitats: plaça Pou de la Figuera i/o eventualment altres espais.
  • Activitats a càrrec de l’equip educatiu del projecte.

Característiques de l'oferta de voluntariat:

• Edat: entre 20 i 35 anys.
  • Empatia amb adolescents i joves.
  • Col·laboració mínima: 1 dia setmanal en l’horari indicat.
  • Coneixements i/o experiència en dinamització d’activitats lúdiques (Monitor/a de Lleure, Animació Sociocultural, Activitats físiques i Esportives, etc.)
  • Motivació per treballar amb adolescents i joves.
  • Compromís setmanal i constància.
  • Coordinació amb l’equip d’educadors/es de carrer del barri.
  • Pensament positiu i flexibilitat.

Enviar currículum al següent mail: cristina.gomez@fundacionadsis.org

Ens posarem en contacte amb les persones candidates el més ràpidament possible.

Si us plau, no presenti currículums si no s'ajusten al perfil sol·licitat, recordant-li que, en tot cas, poden utilitzar la nostra pàgina web per consultar les Ofertes de Treball o presentar els seus currículums a través de

L'informem que el seu currículum passarà a formar part d'un fitxer responsabilitat de la  FUNDACIÓN ADSIS – c. Lugo 59 baixos 08032 Barcelona-, per tal de poder estudiar la seva possible candidatura. Totes les sol·licituds no seleccionades s'esborren passat sis mesos de la candidatura.

Per a l'exercici dels drets d'accés, rectificació, oposició i/ o cancel·lació, pot anar a dpo@fundacionadsis.org on ampliarem la informació.

A Fundació Adsis assegurem i garantim la igualtat d'oportunitats en els nostres processos de selecció.

Zona
cristina.gomez@fundacionadsis.org