Vés al contingut

Projecte "Apropa’t" 2020-21

09/2023 - Barcelona

Amb l’entrada del nou any, des dels projectes d’Educació per a la Justícia Global tenim una pila d’idees noves i projectes al forn, però no ens oblidem dels projectes passats. Ja tenim llesta la infografia del projecte “Apropa’t curs 2020-2021”, i per això creiem que és un bon moment per a recordar el que han viscut joves participants i entitats col·laboradores, que una vegada més han demostrat que a la injustícia se la pot guanyar amb solidaritat.

Abast projecte 'Apropa't' 2020-21

Des de reptes col·lectius de grans recollides d’aliments de la mà de ‘Carmel Amunt’ fins a sensibilització a la infància en col·laboració amb ‘Justícia Alimentària’ creant jocs i materials educatius, passant per la creació de vídeos de receptes d’aprofitament i material de difusió per a la ‘Xarxa d’Aliments d’Horta-Guinardó’, sense oblidar les col·laboracions amb ‘Enverdim Barcelona’...; l’alumnat dels Instituts Teresa Pàmies, Josep Pla, Joan Brossa i Vall d’Hebron ha fet possible aquest projecte una vegada més.

L'experiència explicada pels seus protagonistes

El projecte “Apropa’t” des de fa anys ha anat generant canvis en el pensament i l’actuació de centenars de joves participants.

Aquest és el cas de l’Institut Josep Pla, que actualment està desenvolupant el projecte de manera totalment autònoma, en col·laboració directa amb el Pla Comunitari ‘Carmel Amunt’ i amb l’ONG ‘Justícia Alimentària’

En el següent vídeo els i les jóves protagonistes ens expliquen el desenvolupament d'una gran recollida d'aliments.