Vés al contingut

Fundació Adsis participa a l'acte de graduació de la FPO Dual a la Generalitat

09/2023 - Barcelona

Aquest dilluns Fundació Adsis ha participat en l'acte de graduació de la primera promoció del programa d'FPO Dual al Palau de la Generalitat, amb l'aportació del testimoni d'Ana Rosique, tutora de la FPO Dual de Comerç de Fundació Adsis, com a representant dels tutors i tutores del programa.

Ana Rosique, ha aprofitat per reconèixer l'èxit d'aquesta formació, perquè un 99% de l'alumnat de Fundació Adsis ha acabat l'itinerari i per fer un agraïment a totes les empreses col·laboradores, centres formatius, al Servei d'Ocupació de Catalunya SOC, que subvenciona el programa, i a totes les persones que han fet possible la FPO Dual.

L'esdeveniment ha comptat amb la presència de Roger Torrent, conseller d'Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, que ha estat acompanyat pel secretari de Treball, Enric Vinaixa, el director del SOC, Juan José Torres, i també amb l'assistència dels i les joves participants del programa de FP Dual, així com representants de l'equip formatiu i de coordinació.

Els i les joves de la FP Dual de Comerç de Fundació Adsis han assistit a l'acte de clausura i se'ls ha reconegut, així com als i les joves de les altres FPO Duals de Barcelona, el seu esforç i dedicació i se'ls ha fet entrega dels diplomes.

La FPO Dual, la clau per continuar reduint la taxa d'atur juvenil

L'FPO Dual facilita als i les joves formació i un contracte de treball de dotze mesos i tal com ha afirmat el conseller d'Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, és un programa que "ha vingut per quedar-se" perquè permet millorar les oportunitats laborals i la qualitat del treball, "aprofitar el talent i enfortir el teixit productiu".

Tot i que aquest mes d'abril es va donar per acabada la FPO Dual de Comerç, des de Fundació Adsis encara continuem amb dues FPO Duals en altres sectors i seguirem apostant per aquest tipus de programa en properes convocatòries com a via de formació i inserció laboral de persones en situació de vulnerabilitat.