Vés al contingut

Adsis es vesteix de festa amb el Big Bang Vintage Festival de Canàries

09/2023 - Canarias

Aquest estiu, Canàries arrenca tenyida de cultura dels anys 40, 50 i 60. El Big Bang Vintage Festival, que se celebrarà del 29 de juny al 9 de juliol, oferirà tot tipus d'esdeveniments que ens faran viatjar en el temps.
Tot això emmarcat sota el compromís social i solidari, destinant part de les recaptacions dels diferents estands a donar suport a la Fundació Adsis en el seu objectiu de construir una societat més justa mitjançant la promoció integral de persones i grups empobrits i exclosos, amb especial atenció als joves.

El festival està organitzat per la revista La Brúixola Oci i Cultura, i s'inaugurarà als Multicines Monopol amb el cicle de cinema Rock & Monopol. Allà s'exhibiran pel·lícules, documentals i curts sobre l'origen d'aquest estil de vida, música i generació.
Entre els actes programats destaquen també concerts, sessions de Djs, shows burlesque, mercats, tallers de ball, concursos, presentacions de llibres i discos, exposicions d'art, motos, cotxes clàssics, tatuatges, barberia, passarel·les de moda, food trucks, tallers infantils, cultura del reciclatge, artesania i menjar saludable. Però el plat estrella seran els concerts de bandes i artistes nacionals i internacionals d'estils com rockabilly, rock'n'roll, swing o western.

A més, els dies 7, 8 i 9 de juliol, el Poble Canari s'omplirà d'activitats extra en el marc de la campanya #CuentaAtrás, organitzada per ajudar a construir un futur millor per als nostres joves a través de les donacions que es recaptin en el compte Zero:

Compte Zero: Bankinter - IBAN ES97 0128 0802 14 0500000267
Concepte: BIG BANG FESTIVAL

Tu també pots participar i fer que aquests dies siguin més especials!