Empresas y Fundaciones Colaboradoras

Enpresa eta fundazio kolaboratzaileak

-

Enpresekin eta fundazioekin batera egiten dugu lan, balioak eta misio komun bat partekatuz

Adsis Fundazioarekin elkarlana egiteko bideak

Babestu proiektu bat

Zure enpresaren expertisearekin eta guk arlo sozialean dugun ibilbide luzearekin, eragin handiko proiektu bateratuak sor ditzakegu gehien behar duten pertsonentzat.

Kontaktatu gaitzazu

Boluntariotza Korporatiboa

Inplikatu zure taldea boluntariotzako jardueren edo nomina biribiltzea, “Egun bat gazteen alde”, bezalako ekimenen bidez, eta ekitaldi solidarioak antolatuz.

Kontaktatu gaitzazu

Beste lankidetza-bide batzuk

Zure erakundea era askotara batu daiteke, eta, horrela, gizarte-ekintzako ehunka proiektu errealitate bilaka daitezke Espainiako eta Latinoamerikako erkidegoetan.

Adsis Fundazioarekin lankidetzan aritzeak 56 urtetik gorako gizarte-ekintzako lanarekin bat egitea esan nahi du; gainera, gure lanak jarduten dugun auzo eta hiri bakoitzean eragin zuzena eta esanguratsua duela bermatzen dugu.

Lan-praktikak zure enpresan

Eskaini praktikak Adsis Fundazioan prestakuntza-aldiak gainditu dituzten eta lan-munduan sartzeko prestatuta dauden gazteei.

Zabaldu gure kanpainak

Lagun iezaguzu zure taldean inpaktu sozialeko kanpainak zabaltzen. Langileak sentsibilizatzea gizarte bidezkoagoa sortzen laguntzeko modu bat ere bada

Eman dohaintzan ondasunak eta zerbitzuak

Lagun iezaguzu informatika-ekipoak edo altzariak baldintza bikainetan emanez eta mezularitzako zerbitzuak, eskala handiko inprimatzea, lege-aholkularitza eta bestelakoak eskainiz.

Erosi bidezko merkataritza

Egin opari korporatibo arduratsu eta jasangarriak, Bidezko Merkataritza gure markako elikadura ekologiko eta kosmetika naturaleko produktuekin: EkiMerkatua.

Jar zaitez harremanetan gurekin

Enpresa edo erakundea bazara eta Adsis Fundazioarekin lan egin nahi baduzu, gurekin harremanetan jartzeko bide hauek erabil ditzakezu:

Zer eskaintzen dugu

Zure taldea inplikatzen dugu

Neurrira egindako ekintzen bitartez, pertsonak jardueren protagonistak sentitzea eta haien parte-hartzearen inpaktu soziala sentitzea sustatzen dugu.

Harreman iraunkorrak sortzen ditugu

Erakundeak proiektuetan inplikatzen ditugu eta lortzen diren aurrerapenen eta horien eraginen inguruan egunean jartzen ditugu.

Ikusgarritasuna ematen dugu

Zure lankidetza zabaltzen dugu, gure komunikazio-kanalen, sare sozialen, web gunearen, prentsa-oharren eta beste hedabide batzuen bidez. ESKren politika onak komunikatzeko balioan sinesten dugu

Begiratu Komunikabideetan ditugun inpaktuak

Indarrean dauden zerga-onurak gogoan izan

Enpresa konprometitu gisa, zure lankidetzak onura fiskalak eskaintzen ditu, Sozietateen gaineko Zergan hainbat kenketa eginez. Kuota osoko kenkaria. Zerga-oinarriaren %10eko muga.

Azken 2 ekitaldietan zehar erakunde berari zenbateko bera edo handiagoa emand

Zure dohaintzak eta aldizkako ekarpenak %35 desgrabatu ahal izango dituzu Sozietateen gaineko Zergaren Aitorpenean. (Foru Araubide bati Lotutako Autonomia Erkidego batean (Euskal Autonomia Erkidegoa eta Nafarroa) zergak ordaintzen badituzu edo GKE bati egindako dohaintzengatik kenkari desberdinak ezarri dituen batean, Autonomia Erkidego horretan ezarritako kenkariak aplikatuko dira).

Kontsultatu hemen informazio osoa

"En Carmila, volcamos todos nuestros esfuerzos en fomentar la inclusión laboral y el apoyo a los colectivos vulnerables. Gracias a esta colaboración con Fundación Adsis, esperamos producir un impacto positivo en la sociedad, fomentando el empleo juvenil e involucrando a nuestros comerciantes en este proceso".

Fátima Álvarez-Cofiño. Coordinadora de ASG de Carmila. España

Dagoeneko lankidetzan ari diren erakundeak

Zeuk ere argi izan dezazun

Fundación Lealtad

Adsis Fundazioa Lealtad Fundazioak aztertua izan da eta Gardentasun eta Jardunbide Onen Printzipioak betetzen ditu.

CONGDE

CONGDE Garapenerako GKE Koordinakundeak ere egiten digu ikuskaritza.