Vés al contingut

Empresas y Fundaciones Colaboradoras

Empreses i fundacions col·laboradores

Treballem conjuntament amb empreses i fundacions amb les que compartim valors i una missió comú

Vies de col·laboració amb Fundació Adsis

Dona suport a un projecte

Amb l'expertise de la teva empresa i la nostra llarga trajectòria en l'àmbit social, podem crear projectes conjunts de gran impacte per a les persones que més ho necessiten.

Voluntariat corporatiu

Implica el teu equip a través d'activitats de voluntariat, iniciatives com l'arrodoniment de nòmina, "Un dia x els joves" o organitzant esdeveniments solidaris.

Altres vies de col·laboració

La teva organització pot col·laborar de moltes maneres i així fer realitat centenars de projectes d'acció social en comunitats d'Espanya i d'Amèrica Llatina.

Col·laborar amb Fundació Adsis significa unir-se a més de 56 anys d'acció social, amb la garantia que la nostra feina té un impacte directe i significatiu en cadascun dels barris i ciutats en els quals actuem.

Pràctiques laborals

Ofereix pràctiques a joves que han superat els seus períodes de formació a Fundació Adsis i estan preparats i preparades per a entrar en el món laboral.

Difon les nostres campanyes

Ajuda'ns a difondre entre el teu equip campanyes d'impacte social. Sensibilitzar a les treballadores i treballadors també és una manera de contribuir a la creació d'una societat més justa.

Dona béns i serveis

Ajuda'ns donant equips informàtics o mobiliari en excel·lents condicions, i oferint serveis de missatgeria, impressió de gran escala, assessoria legal i d'altres.

Compra comerç just

Fes regals corporatius responsables i sostenibles amb productes d'alimentació ecològica i cosmètica natural de la nostra marca de Comerç Just: EquiMercado.

Contacta'ns

Si ets una empresa o organització i desitges treballar amb Fundació Adsis, posem a la teva disposició les següents vies de contacte:

Què oferim

Impliquem el teu equip

A través d'accions a mida, promovent que les persones se sentin protagonistes de les activitats i sentin l'impacte social de la seva participació.

Creem relacions de llarga durada

Implicant les organitzacions en els projectes i mantenint-les al dia dels avanços que es van aconseguint i del seu impacte.

Donem visibilitat

A la teva col·laboració a través dels nostres canals de comunicació, xarxes socials, web, notes de premsa i altres mitjans. Creiem en el valor de comunicar les bones polítiques de RSC.

Mira els nostres impactes en mitjans de comunicació

Deduccions fiscals per donatius a ONG

La teva col·laboració com a empresa compromesa ofereix beneficis fiscals a través de diferents deduccions en l'Impost de Societats. Deducció en quota íntegra. Límit 10% base imposable.

40 %

50 %

Quan en els dos exercicis anteriors s'hagi donat un import igual o superior a la mateixa entitat

Podràs desgravar els teus donatius i aportacions periòdiques a la Declaració de l'Impost de Societats en un 35%. (Si tributes en una Comunitat Autònoma subjecta a un Règim Foral (País Basc i Navarra) o que ha establert deduccions diferents per donacions a ONG, les deduccions aplicables seran les d'aquesta Comunitat Autònoma.)

Consulta aquí la informació completa

"En Carmila, volcamos todos nuestros esfuerzos en fomentar la inclusión laboral y el apoyo a los colectivos vulnerables. Gracias a esta colaboración con Fundación Adsis, esperamos producir un impacto positivo en la sociedad, fomentando el empleo juvenil e involucrando a nuestros comerciantes en este proceso".

Fátima Álvarez-Cofiño. Coordinadora de ASG de Carmila. España

Organitzacions que ja col·laboren

Perquè tu també ho tinguis clar

Fundación Lealtad

Fundació Adsis ha estat analitzada per la Fundación Lealtad i compleix amb els seus Principis de Transparència i Bones Pràctiques.

CONGDE

Auditats per la Coordinadora d'ONG per al Desenvolupament (CONGDE).