Escola de supervivència a l'adolescència

L'adolescència és l'etapa de la vida en què es construeixen les bases de la personalitat i, per això, la majoria d'adolescents presenten canvis i transformacions difícils de gestionar pel seu entorn i per ells mateixos.

Cada any, pels centres de Fundació Adsis passen milers d'adolescents que ens demanen que parlem amb les seves famílies sobre temes concrets. I també passa al revés, pares i mares que us acosteu a Fundació Adsis a demanar suport en la gestió de conflictes del dia a dia a casa.

Per tot això, ens estem plantejant fer uns "tallers de supervivència a l'adolescència" enfocats a mares i pares.

Si esteu interessats en aquests tallers, us animem a completar el següent formulari per conèixer millor les vostres necessitats i veure com oferir el millor suport.