Vine amb Fundació Adsis al nou espectacle de Cirque du Soleil® a Barcelona

COMPRAR ENTRADES SOLIDÀRIES

Dijous, 26 d'abril de 2018 a les 20.30 h.

Sota el Grand Chapiteau
Travessia Industrial 50, al costat de l'Estadi Municipal

Entrades de 1a categoria 80 euros

Entrades de 2a categoria 60 euros Entrades exhaurides!

Preus especials per a nens i nenes de fins a 12 anys

COMPRAR

El 100% del benefici de les entrades es destinarà als programes de formació i inserció laboral per a joves en situació de vulnerabilitat a Barcelona.

Col·labora amb els joves en risc d'exclusió social a Barcelona i participa en un sorteig de 2 entrades*

TotemAdsis

FUNDACIÓ ADSIS

Som una entitat sense ànim de lucre que des de fa més de 50 anys treballa per a construir una societat més justa, solidària i inclusiva. Treballem majoritàriament amb joves que es troben en situació de vulnerabilitat.

Estem a 12 províncies espanyoles. A Barcelona oferim als joves programes educatius i programes de formació i inserció laboral. La nostra meta és aconseguir transformar situacions de desigualtat en oportunitats d'estudi, de treball i de futur.

“La meva vida estava sense rumb. Vaig anar a Fundació Adsis, i després de molt d'esforç vaig fer un curs de comerç. Em van agafar les ganes i la il·lusió. Ara treballo a una botiga”. Manuel, 19 anys.

Coneix més sobre la nostra tasca aquí