Tipus: Voluntariado

Busquem voluntaris/es per PASSWORK,, el projecte impulsat per la Fundació Adsis conjuntament amb Fundació Èxit i que té com objectiu donar noves oportunitats a joves d'entre 16 i 24 anys que es troben en situació de vulnerabilitat social.

En concret necessitem persones que puguin realitzar sessions de mentoria en anglès, un dia a la setmana en horari de 9 a 11 per tutoritzar grups reduïts de joves (de 4 a 5) que es troben realitzant programes formatius al projecte. Els voluntaris/es rebran formació per als grups amb què treballen (comerç, cambrers o perruquers).

Busquem persones amb interès en educar i formar joves, compromeses amb la tasca; dinàmiques i enèrgiques, comunicatives, capaços de motivar, i amb domini mitjà-alt d'anglès.

Dades de contacte*

Zona: Barcelona