Tipo trabajo: Remunerado

Agent de Prevenció primària amb enfoc comunitari per a la realització de tallers en centres educatius, per a la prevenció de les addiccions tecnològiques, la promoció de la salut i l'ús responsable de les tecnologies.

S'ofereix lloc per a participar en Projecte de Prevenció primària, amb enfoc comunitari. Contracte per obra de 30 hores setmanals. Incorporació en setembre 2020. Barcelona.

Requisits:

Formació:

• Diplomat/a i/o Llicenciat /a o Grau en carreres pròpies de les Ciències Socials (Psicologia amb títol de Psicòleg/a Clínic/a, Màster General Sanitari o habilitat/a Sanitari/a, Pedagogia, Psicopedagogia, Treball Social, Educació Social, etc. i/o Sociologia, Antropologia , etc.).

Experiència laboral:

• Més de 2 anys en feines enfocades a la prevenció universal i selectiva d'addiccions, amb població infantil i juvenil. Es valorarà especialment l'experiència amb adolescents, joves i famílies.
  • Experiència en treball d'inclusió de col·lectius o de promoció de la salut i social amb col·lectius en risc/vulnerables i amb entitats que els promocionen. Es valorarà especialment comptar amb experiència en treball amb persones amb addiccions i en prevenció en centres educatius.

Formació Complementària:

• Postgrau en Prevenció d'Addiccions i/o Dinamització Comunitària, Salut Comunitària, Intervenció Psicosocial, TIC, etc.

Competències:

• Capacitat de treball en equip i en xarxa, innovació, pensament positiu, comunicació, resolució de problemes i gestió de conflictes, orientació a resultats, lideratge, empatia i proactivitat.
  • Competències digitals (xarxes socials i eines TICs).

Altres Requisits:

• Dominar tècniques d'intervenció i orientació individual i grupal.
  • Coneixement l’entrevista motivacional.
  • Experiència prèvia en treball intersectorial i coordinat entre administracions públiques, Tercer Sector i ciutadania
  • Competències i coneixements de gestió, representació i càrrec de portaveu.
  • Català

Abstenir-se les persones que no reuneixin els requisits anteriors.

Interessats/des, enviar candidatures fins al 23 d’agost a barcelona@fundacionadsis.org

Dades de contacte*

Zona: Barcelona