Un estiu ple d'oportunitats amb PcComponentes i Worldcoo

12/07/2017

L'empresa PcComponentes, a través de l'aplicatiu de Worldcoo destinat a finançar projectes socials i de cooperació, ha posat en marxa una campanya per aconseguir que 250 nenes, nens i adolescents entre 11 i 18 anys de Les Palmes de Gran Canària, Barcelona i València puguin assistir a tallers educatius i culturals, així com activitats esportives, fer sortides a centres culturals i rebre esmorzar i berenar durant aquest estiu als centres de Fundació Adsis.

Es tracta de joves que es troben en situacions de vulnerabilitat i que per limitacions econòmiques no tenen accés a activitats de temps lliure.

Durant l'any escolar des Fundació Adsis oferim a aquestes nenes, nens i adolescents suport emocional i educatiu. Durant el període de vacances continuem aquesta tasca per prevenir conductes de risc i desenvolupar valors i hàbits positiu.

Si vols, pots seguir el procés de donació de PcComponente en directe des d'AQUÍ