Que soni la música… Cançons sense restriccions

13/01/2021

Ni la distància ni la pandèmia han pogut impedir que la música soni. No ha pogut ser en un auditori, com de costum, però les notes han cobrat vida en les veus dels i les més petites, vibrant fort. Com cada any, nenes i nens del projecte Junts/es de Fundació Adsis a Barcelona, han treballat a través de l'intercanvi i la cooperació entre escoles de Barcelona i de diferents ciutats de l'Índia. Una bella sinergia musical entre la cultura catalana i l'asiàtica, que pren forma en un vídeo-concert molt especial.

De Barcelona a l'Índia, i viceversa. Una comunicació a través de cançons, interpretades des de diferents aules de les escoles participants. Una nova manera de transmetre els resultats d'aquest bonic projecte que posa de manifest la força de la comunicació entre diferents països i la seva diversitat cultural.

Si t'interessa el projecte, podràs accedir a més informació i material audiovisual a través del seu blog: juntsbcnindia.blogspot.com.

Gaudeix de les seves veus en aquests vídeo-concerts