El Calendari Solidari 2022 a la teva pantalla

13/01/2022

Com cada any, arrenquem aquest 2022 estrenant el Calendari Solidari de Fundació Adsis. Un calendari que reflecteix els nostres valors a través de la creativitat i l'art.

En aquesta ocasió, hem comptat amb les obres de 13 artistes que, de diferents maneres i amb diversos estils, plasmen la missió de Fundació Adsis: construir una societat més justa, solidària i inclusiva. Es tracta de l'alumnat d'Ignasi Blanch, Diego Mallo i Rebeca Luciani de l’Escola de la Dona, que han col·laborat cedint les obres per a poder fer possible, un any més, el nostre calendari.

I perquè el missatge que desprenen aquestes obres pugui arribar encara més lluny, hem adaptat algunes d'aquestes il·lustracions per a usar-les com a fons de pantalla a l'ordinador, la tauleta o el mòbil.

Us animem a descobrir-les i compartir-les!