Canvis a la Direcció General de Fundació Adsis

30/09/2018

En 2017 vam presentar un nou Pla Estratègic que, prenent com a referència la Missió i els Valors de la Fundació, defineix línies estratègiques per afrontar un període de canvis i reptes de futur. Part d'aquests canvis tenen relació amb els processos de relleu de "llocs clau" pel que fa a la Direcció de centres, serveis i programes.

Després d'un temps d'anàlisi i reflexió es va iniciar el procés de relleu a la Direcció General, designant un Director General adjunt (futur Director General) i establint un termini temporal per al relleu definitiu, termini aquest que ara es dóna per finalitzat. Des del Patronat agraïm els més de deu anys de total entrega i dedicació de Carlos Melgar, qui ara deixa les funcions de Director General, així com la seva total col·laboració i suport al seu successor en aquests mesos de transició. I donem la benvinguda a Antonio Godoy, que rep l'encàrrec de ser el nou Director General amb gran disposició i entusiasme per continuar impulsant el compliment de la Missió de la Fundació.

Des del Patronat seguim fent passos per respondre als desafiaments que comporta la transparència i bon govern de la nostra organització, posant el focus en la promoció del voluntariat, la innovació en els projectes i l'increment de les aliances, per tal que Fundació Adsis se situï en 2019 com una entitat enfortida i innovadora que dóna respostes eficaces a les necessitats i potencialitats de les persones a les quals acompanya.