Calendari 2017

20/12/2016

El calendari 2017 de Fundació Adsis ha estat possible gràcies a la col·laboració voluntària de la fotògrafa Saioa Guerra. Els joves que apareixen explicant-nos els seus somnis en ell pertanyen als Centres de Formació Professional Bàsica FPB Adsis Gasteiz i a l'Institut Municipal Etxebarri Basauri (Bizkaia).

Com sempre, hem enviat el calendari a totes les persones i organitzacions que col·laboren amb Fundació Adsis, una petita mostra del nostre agraïment. També hem preparat el calendari en format fons de pantalla perquè totho qui vulgui pugui descarregar-se'l al seu ordinador.

Tria el fons de pantalla d'acord amb la resolució que millor s'adapti al teu ordinador i deixa que omplim el teu dia a dia de somnis. Feliç 2017!