Exposició fotogràfica “Desigualtat per Oportunitat”

Exposició prorrogada fins l'1 d'agost!

Fins l'1 d'agost l'estació Zazpikaleak Casco Viejo de Metro Bilbao, sortida Unamuno, acull una exposició fotogràfica dels 50 anys de la nostra acció social al País Basc.

Amb el títol "Desigualtat per Oportunitat", l'objectiu de la mostra és visibilitzar i compartir el treball que realitzem a Biscaia, Àlaba i Guipúscoa, acompanyant a milers de persones per transformar situacions de desigualtat en oportunitats de futur.

L'exposició "Desigualtat per Oportunitat" recull 11 històries de treball i superació que demostren que creient en les persones i en la seva capacitat de canvi, així com treballant des de la proximitat i l'acompanyament individualitzat, és possible que aquestes transformin les seves vides, aconsegueixin els seus objectius i siguin les veritables protagonistes de les seves històries.

Les històries es sintetitzen en 11 fotografies artístiques realitzades per Lucho Rengifo i que contenen il·lustracions d'Esther García Labeaga. En cadascuna d'elles es dóna testimoni, utilitzant històries reals de persones que han passat per Fundació Adsis, de com la vida d'aquestes persones en situació de desigualtat s'ha transformat en oportunitats de futur.

Et convidem a visitar l'exposició a Metro Bilbao i, com no, a lluitar contra les desigualtats invisibles sumant-te a Fundació Adsis. Fa més de 50 anys que treballem en aquest sentit i volem que siguin molts més. Gràcies!
VULL TRANSFORMAR DESIGUALTATS EN OPORTUNITATS

Aquesta exposició ha estat possible gràcies al suport de Metro Bilbao, Lucho Rengifo, Esther García, Printahus, Nerea Esparta, Lucia Marzo i SF40 Agency. Les històries que es reflecteixen en cada fotografia responen a vivències reals de persones que han passat per Fundació Adsis Euskadi i una d'elles reflecteix la història d'una persona beneficiària del projecte "Emprenedoria de Dones Artesanes i emprenedores de Lima Sud (Perú)", finançat per l'Ajuntament de Vitòria-Gasteiz.