Educació en Valors

Promovem el compromís solidari de joves per a propiciar l'activisme social.

Els i les joves són la raó de ser de Fundació Adsis. Per això, a més de l'atenció social i laboral, posem a la seva disposició espais i activitats per promoure el seu compromís social amb l'objectiu de què arribin a ser veritables agents de transformació d’una societat més justa i solidària.

PROJECTES

ImpACT

A l’octubre de 2019 iniciem el projecte “impACT”, nova iniciativa d’educació transformadora per contribuir a una major justícia global en el món.El nom del projecte és una fusió de dues parts:

Projecte Sensibilització per la Convivència Intercultural

Es tracta d'un projecte dirigit especialment a població extracomunitària i comunitària que afavoreix la convivència des d'experiències compartides d'anàlisi i en favor d'altres persones. Es duu a terme en centres de formació professional, centres de dia i centres de secundària. Des de Fundació Adsis desenvolupem aquest projecte als nostres centres d'Araba, Barcelona, Biscaia, Guipúscoa, Madrid, València i Valladolid.

Junts/es

Acostant cultures amb el projecte Junts/es

Apropa’t

L'objectiu d’Apropa’t és que el procés de treball possibiliti als nois i noies aprendre moltes coses, i fer-ho d'una altra manera: actuant i donant resposta a necessitats d'unes altres persones.

IMPLICA'T

Hem impulsat aquest projecte des de l'any 2011 fins al 2018, de la mà d'instituts i centres educatius dels Districtes Horta-Guinardó i Nou Barris: «Francisco de Goya», «Manuel Carrasco i Formiguera», «Narcís Monturiol» i «Vall d'Hebron».