El impacto de nuestra labor

Fundació Adsis desenvolupa a Barcelona programes dirigits especialment a infància i joves: educació, formació i ocupació, educació en valors; així com projectes de suport a la població immigrant i a persones privades i exprivadas de llibertat.

Oferim atenció a persones en situacions molt diferents però que tenen en comú el desig de transformar la seva situació i aprofitar les possibilitats d'estudi, formació i treball que oferim. Volem compartir algunes dades sobre les persones a les quals vam oferir atenció durant el 2020:

HISTORIA

Fundació Adsis és hereva d'una llarga trajectòria de compromís amb les persones i amb els barris on som presents. Les nostres arrels es remunten a la dècada de 1960, quan un grup de joves, impulsats pel desig de millorar la realitat, va anar a viure en el barri del Carmel de Barcelona. Aquell grup va ser la llavor de l'entitat, i la seva missió de construir una societat més justa i solidària s'ha mantingut visqui de llavors.

L'any 1989, davant la necessitat de consolidar aquests serveis i de dotar-los de millors eines professionals i de gestió, es va constituir l'Associació de Serveis Iniciativa Social (ADSIS), que des dels seus inicis va treballar per la igualtat d'oportunitats dels joves més vulnerables donant prioritat a la formació i a l'ocupació. En aquest període, un grup de joves voluntaris va fomentar la presència de l'entitat al barri del Casc Antic, que es va consolidar a partir de l'any 1995.

A partir de l'any 1996, ADSIS va passar a ser la Fundació Adsis, canvi que ens va permetre ampliar el nostre abast territorial. Van ser els anys de l'impuls del pla de desenvolupament comunitari «Carmel A dalt» i d'una presència activa a la xarxa comunitària del Casc Antic. Avui, Adsis és una fundació sense ànim de lucre, de caràcter benèfic-assistencial segons Ordre Ministerial de 19 de juny de 1.996, inscrita en el Registre de Fundacions del Ministeri de Treball i Assumptes Socials amb el Núm. 28/1019.

EQUIPO

Persones treballadores