Vés al contingut
Al trabajo social con jóvenes llevado a cabo en Canarias

Fundació Adsis és una de les entitats guardonades amb els Premis al Valor Social a Canàries de Fundació Cepsa de l'any 2016. Amb aquest premi posarem en marxa el projecte "Fusiona-Restauració", amb el qual dotaremis a un grup de joves desocupats d'una formació en restauració específica per al sector d'hostaleria i turisme.

A més de Fundació Adsis, els guardonats de la present edició han estat l'Associació de Salut Mental ATELSAM, l'entitat AFES Salut Mental, l'Associació d'Hemofília a la Província de Santa Cruz de Tenerife (AHETE), l'Associació de Sordociegos d'Espanya (ASOCIDE Canàries), i la Fundació Canària Oliver Mayor contra la Fibrosi Quística.

Entre les sis entitats que han resultat guanyadores es distribuiran 50.000 euros.