Fundació Adsis

On som | Tel. 902 367 665 - 93 295 57 27

Fundació ADSIS

Oferim recolzament per a que les dificultats socio-econòmiques
no impedeixin construir-se un futur

Darrer número de la revista de la Fundació

Reportatge sobre el treball que realitzem amb persones amb addiccions, presentació del projecte PASSWORK en col·laboració amb Fundació Èxit, voluntariat cultural en pro de les persones privades de llibertat, el treball de 25 anys a Amèrica Llatina, i molt més.
revista 9 portada

Noves Oportunitats formatives i laborals per a 270 joves

La iniciativa és un projecte conjunt entre la Fundació Adsis i la Fundació Èxit i té com a objectiu oferir oportunitats reals als i les joves en situació de vulnerabilitat.
NOVES OPORTUNITATS

Art, música, esport i voluntariat per a la reinserció de persones privades de llibertat

Descobreix com el Museu de Belles Arts de Bilbao, la Bilbao Orkestra Sinfonikoa, la Fundació Athletic Club Fundazioa i la Residència Aspaldiko col·laboren amb el projecte Bestalde de Fundació Adsis a Biscaia.
bellas artes

'El que faig és donar exemple als xavals del meu entorn perquè sàpiguen que tot és possible'

Descobreix la història de Fares, un jove de 23 anys que gràcies a la boxa i a saber com canalitzar tot el positiu de l'esport ha passat de ser un jove problemàtic a impartir classes per a adolescents amb situacions complicades.
un chico born adsis

Suport als emprenedors de Las Palmas

Una iniciativa que gràcies a L'Obra Social "la Caixa" i MicroBank persegueix fomentar l'autoocupació.
emprendedores las palmas la caixa

Amb el teu vot sumem 2 euros. Ens ajudes?

Vota per Fundació Adsis en el concurs 'Historias en red' i aconseguirem els metrobuses necessaris perquè cap persona que desitgi aprendre la nostra llengua es quedi sense poder fer-ho per no poder arribar a classe.
baroke bankia

2.448 gràcies per marcar la casella de fins socials a la teva Renda!

Gràcies a totes les persones que van marcar la "X" de fins socials en la declaració de la renda de l'any passat, hem atès a 2.448 persones. Aquest any, no oblidis fer-ho de nou! A més, recorda que la teva aportació desgrava!
x solidaria

Desgrava't fin el 75% de la teva donació a Fundació Adsis!

Col·labores amb una oenagé? Descobreix com afectarà a la teva Declaració de la Renda la modificació de la Llei 49/2002 d'Incentius Fiscals al Mecenatge.
incentivos fiscales ong españa

#DesigualdadInvisible

Accés al la segona edició de l'estudi realitzat per la Fundació Adsis que analitza l'actitud i les expectatives dels adolescents estudiants de l'ESO.

Memòria d'Activitats 2014

Gràcies a totes les persones i organitzacions que recolzen Fundació Adsis al llarg de 2014 hem acompanyat a 22.662 persones en el seu futur personal i professional. Si vols saber com ho hem fet, consulta la memòria 2014.
memoria 2014 fundacio adsis
  • Fes-te